Кількість
|
Вартість
|
||
|
Насосна станція Optima JET100A-PL-50INOX 1,1кВт чавун короткий, пластикове колесо
Виробник: Польща
Гарантія: 2 роки
Комплектуючі:
- Насос центробіжний Optima JET 100A 1,1кВт чавун короткий
- Гідроакумулятор - нержавійка на 50 літрів
- Шланг антивібраційний кутовий LG27 (HS3002) 1″ нв 0,5м 26мм
- Кабель з євровилкою і клемами 1,5м
- Комплект автоматики в зборі PC-9
Автоматичні насосні станції Optima використовуються для підтримки необхідного тиску в системах водопостачання квартир, будинків, котеджів і т. д. Завдяки своєму принципу дії, ці установки допомагають успішно вирішувати проблеми, що виникають у випадках, коли потік води не забезпечує необхідний тиск або об'єкт постачається водою з накопичувального резервуара, криниці або свердловини. Призначена для установки в індивідуальних системах водопостачання, перекачування чистої води з криниць, свердловин і відкритих водойм. Також можуть застосовуватися для поливу городів, орошення садів і т. д.
Принцип роботи:
Насосні станції Optima складаються з насоса, комплекту автоматики (реле тиску і манометра) і накопичувального резервуара. У верхній частині насосної камери вбудований зворотний клапан. Реле тиску керує роботою насоса для підтримки тиску в заданому діапазоні. Наявність манометра дозволяє контролювати тиск. Накопичувальний резервуар сприяє комфортному споживанню води.
Технічні характеристики:
- Номінальна потужність двигуна: 1,1 кВт
- Необхідна напруга: 220В + -5%, 50Гц
- Максимальна глибина всмоктування: 9 м
- Максимальна висота напору: 45 м
- Максимальна продуктивність: 3 м3/год (50 л/хв)
- Максимальна температура води: 40°C
- Діаметр підключення: 1″
Насосна частина виготовлена з чавуну, робоче колесо - пластик, дифузор і ежектор - термопласт, вал ротора - нержавіюча сталь. Механічне ущільнення - кераміка і графіт. Корпус електродвигуна охолоджується вентилятором. Опори вала ротора - кулькові підшипники, вільно доступні для обслуговування. Ступінь захисту двигуна IP44. Клас ізоляції F. Напруга мережі: 230V-50Hz. Термозахисний реле вбудовано в двигун.